30 jul Nieuwe mogelijkheden met betaalde updates op Linkedin
Linkedin is bezig om Sponsored Updates uit te rollen voor bedrijfspagina’s op Linkedin. Dit kan een goede optie zijn om heel gericht (door te targetten) een bepaalde doelgroep te benaderen. Linkedin heeft een aantal video’s geplaatst met een complete uitleg hierover.
Betaalde updates op Linkedin, hoe werkt dat?
[youtube id=”oCkCmZQYRgo” width=”600″ height=”350″ autoplay=”no” api_params=”” class=””]
Starten met betaalde updates op Linkedin
[youtube id=”FyBL5uB6_d4″ width=”600″ height=”350″ autoplay=”no” api_params=”” class=””]
Opties van betaalde updates
[youtube id=”AshIo5pl9Mg” width=”600″ height=”350″ autoplay=”no” api_params=”” class=””]
Doelgroep bepalen bij betaalde updates op Linkedin
[youtube id=”WW4LhFHJHP8″ width=”600″ height=”350″ autoplay=”no” api_params=”” class=””]
Wijzigingen maken in betaalde updates campagnes
[youtube id=”Y3Rf-dGd2qQ” width=”600″ height=”350″ autoplay=”no” api_params=”” class=””]
Resultaten bekijken van de Linkedin campagne
[youtube id=”Xb6igsKobNI” width=”600″ height=”350″ autoplay=”no” api_params=”” class=””]

- Alle afmetingen en formaten voor afbeeldingen bij Facebook updates in 2019 - 02/01/2019
- De perfecte update met link op Facebook, zo maak je die! - 01/11/2018
- Vacature op Facebook plaatsen en publiceren op je pagina - 31/05/2018
- Tips om je Facebook Video ‘viraal’ te laten gaan - 25/04/2018
- Persoonlijke Linkedin uitnodiging met mobiel - 18/04/2018