Nieuwe mogelijkheden met betaalde updates op Linkedin

mogelijkheden met betaalde updates op Linkedin

Linkedin is bezig om Sponsored Updates uit te rollen voor bedrijfspagina’s op Linkedin. Dit kan een goede optie zijn om heel gericht (door te targetten) een bepaalde doelgroep te benaderen. Linkedin heeft een aantal video’s geplaatst met een complete uitleg hierover.

Betaalde updates op Linkedin, hoe werkt dat?

[youtube id=”oCkCmZQYRgo” width=”600″ height=”350″ autoplay=”no” api_params=”” class=””]

 

Starten met betaalde updates op Linkedin

[youtube id=”FyBL5uB6_d4″ width=”600″ height=”350″ autoplay=”no” api_params=”” class=””]

 

Opties van betaalde updates

[youtube id=”AshIo5pl9Mg” width=”600″ height=”350″ autoplay=”no” api_params=”” class=””]

 

Doelgroep bepalen bij betaalde updates op Linkedin

[youtube id=”WW4LhFHJHP8″ width=”600″ height=”350″ autoplay=”no” api_params=”” class=””]

 

Wijzigingen maken in betaalde updates campagnes

[youtube id=”Y3Rf-dGd2qQ” width=”600″ height=”350″ autoplay=”no” api_params=”” class=””]

 

Resultaten bekijken van de Linkedin campagne

[youtube id=”Xb6igsKobNI” width=”600″ height=”350″ autoplay=”no” api_params=”” class=””]

 

Rene Schipper

Oprichter, online marketeer en social media expert bij Fidene
Leest, denkt, schrijft en spreekt over social media en online marketing, geeft advies en opleiding voor ondernemers met als doel resultaat te behalen.

Bezoek de website
Bekijk alle artikelen

Comments

comments